Additionally, paste this code immediately after the opening tag: landeninfo - Forum Wereldfietser

landeninfo

Als je bij landeninfo Zuid Amerika, Frans Guyana selecteert, vindt hij 3 berichten met treffer 'frans'. lijkt me niet in orde.

Als eerste dank voor deze opmerking. We zijn erg blij met dit soort bevindingen.

Volgens mij is het niet mogelijk de zoekopdracht te verfijnen. Dat wordt namelijk niet ondersteund door het forum zelf. Binnen die zoekfunctie is het enkel mogelijk te zoeken in een bericht en titel of enkel een bericht. En dus niet enkel een titel.

Maar ik zal er nog eens naar kijken.

De nieuwe versie van de werelbol is ontworpen door onze eigen webmasters Arjen en Jarno (waarvoor hulde, werkt prima!!!).

Misschien kunnen zij dit schoonheidsfoutje nog even verhelpen. Bedankt voor de melding in ieder geval.

Dennis

Verder kijken ging sneller dan gedacht.

Met de huidige versie van het forum dat we gebruiken is het niet mogelijk. MAAR, de volgende versie van het forum (phpBB) komt eraan. Deze bevindt zich in de M3 ontwikkeling (sooft van beta versie 3). Deze opvolger is wel in staat om enkel in de titel van het bericht te zoeken. Dus tegen de tijd dat die versie wordt gelanceerd zullen we er nogmaals naar kijken.

moet je niet de zoekopdracht tussen "" zetten, zodat hij niet per woord, maar op de hele expressie zoekt?

Nee, dat biedt niet wat je nodig hebt. Maakt volgens mij overigens ook niet uit voor de resultaten. De zoekmotor die erachter zit kan het niet, dus kunnen we ook niet een scriptje schrijven met de juiste zoekopdracht.