Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nazomerweekend 2008, 29-31 augustus - Forum Wereldfietser

Nazomerweekend 2008, 29-31 augustus

Nazomerweekend 2008, 29-31 augustus

Het nazomerweekend met fietstocht en ledenvergadering komen er weer aan! Behalve veel gezelligheid, sterke verhalen en mooie lezingen is er weer een leden vergadering. De nieuwe richting van het bestuur wordt besproken dus kom allen!

Zaterdag zijn er verschillende fietstochten, wil je een ploegje leiden geef je dan even op. Inschrijven is niet nodig je aanwezigheid is genoeg! Zaterdagavond is er weer lekker eten, ditmaal gaat Wanda de uitdaging aan! En vergeet de vergadering niet op zondag!

Waar? Camping de Harskamperdennen

Wanneer? Vrijdag 29 augustus - Zondag 31 augustus

(En dus niet 5 - 7 september zoals eerder aangekondigd.)

Contact persoon: Inge.meere@gmail.com

Afbeelding

de Off the road trektocht 2008 komt ook nog even voorbij!
Zaterdag op zondag overnachten we op dezelfde camping om ook wat van de gezelligheid van overige WF-er's te kunnen genieten:)

Cheers,

Martijn

Nieuwe tent Jim?? :lol: :lol:

Marianne schreef:Nieuwe tent Jim?? :lol: :lol:
Die moet ook nog in Jim's enkele fietstas! :oops: :oops: :oops:

Vergeet de stoelen en tafel niet....
Dat gaat nooit passen natuurlijk 8)

Jongens, we hoeven niet met de spullen achterop, dus kunnen lekker comfortabel uitpakken daar, eindelijk!

Ik zal overigens weer een groepje leiden, zijn er nog anderen die dat willen doen? Leon?

jim

Eindelijk een keertje tijdens een weekend dat ik tijd heb! Ik ben erbij!

De Enclave Van Drie is er dit jaar ook weer bij... wie haakt vrijdagochtend 29 augustus ook te fiets aan vanuit de regio Dordrecht, Zwijndrecht, Rotterdam? Stuur maar een pb'tje of mail.

Er is nog ruimte voor een leuke lezing. Wie o wie wil laat ons voelen, werk who cares! Die fietstassen nu!

Ik neem een laptop mee dus je hoeft alleen je foto's op een USBtje mee te nemen.

Inge

Yep,

Ik wil graag de foto's van mijn Transiberia Express 2008 laten zien.
Hoeveel tijd heb ik?

Maarten

Het wordt wel mooi wwer zeg. Zaterdag komt de zomer terug!!!!

Wij zijn gisternmiddag teruggekomen uit Cuba en nu al weer op. :wink:
Hello Jetlag!

Indien de de jetlag niet te sterk doorzet, zijn we zaterdagavond van de partij!

Douwe en Blanche

Een wilduitstapje tijdens het Nazomerweekend? Dat klinkt leuk.

Voor wie het te wild is..................er zijn dit weekend nog meer uitstapjes mogelijk in het kader van de Triënnale Apeldoorn.

Het gebouw van Radio Kootwijk is open. Daar is een tentoonstelling te zien over landschappen.

In en om Apeldoorn kun je ook vanalles bekijken o.a. een bloemenborder van 1,6 kilometer.

Meer informatie vind je op de volgende websites:

www.awidervieuw.eu en op www.triennale.nl

De route die ik voor zaterdag heb gemaakt gaat niet langs Apeldoorn, niet langs de zwijnen maar wel langs Radio Kootwijk. De liefhebbers kunnen hier op de terugweg nog rondkijken. Verder gaat de route vrijwel uitsluitend buitenom, komen we niet in de buurt van winkels maar wel langs een leuk gelegen pannenkoekenrestaurant. Picknick je liever in het bos, neem dan voldoende proviand mee.

Annita

Blanche schreef:Wij zijn gisternmiddag teruggekomen uit Cuba en nu al weer op. :wink:
Hello Jetlag!

Indien de de jetlag niet te sterk doorzet, zijn we zaterdagavond van de partij!

Douwe en Blanche
Quando salida Cuba............................mi corazon!
Worden we op het weekend getrakteerd op heerlijke Cuba-verhalen en een salsa-show door Douwe en Blanche?

We hebben dus een mooi verhaal van Maarten en niet te vergeten een prachtig verhaal over Pakistan waar Freek en Quirien de KKH hebben gefietst. Daarnaast heb ik van Wanda vernomen wat we gaan eten en dat liet het waer al in de mond stromen. Dit in combinatie met het heerlijke weer dat ze voorspellen 8) Zijn er betere ingrediënten voor een geslaagd weekend? Ja, het toefje op de taart is het plan dat Jan zondag gaat presenteren....

Tot vrijdag of zaterdag

Inge

Verdorie......jammer dat wij het niet gaan redden. OUders moeten geholpen worden met klussen en verhuizen. Ben heel benieuwd naar het verhaal van Jan, Maarten en Freek en Quirien.

zaterdag 100km met Jim

Ik start zaterdag om klokslag 10.00 uur met de 100km route (of daaromtrent) in redelijk vlot tempo, velen van jullie kennen dat wel van mij.
Neem eigen lunch mee, als we een terrasje zien (bijv. in Putten) kunnen we natuurlijk altijd even aanleggen.

De route gaat vnl. langs fietsknooppunten, kan je opschrijven, lekker makkelijk.
De eerste 8km eerst nog zonder knooppunten: vanaf de camping fietsen naar het westen langs Kootwijkerbroek naar het eerste knooppunt 68. Dan de volgende knooppunten:
68
25
49
48
46
45
54 om Nijkerk heen
53
55
50
51
52
38
37
36
19
20 centrum Putten
30
80
79
81
59
58 Garderen
Vanaf Garderen nog 10km over kleine weggetjes en fietspaden terug naar de camping.
Liefhebbers?

jim

Er is natuurlijk ook een appeltaart tocht indien er liefhebbers zijn. 10 uur weg 60-70 km met wat lekkers onderweg. De route vinden we wel

Inge

Uit hoeveel tochten kan er zaterdag gekozen worden?

bert sitters schreef:Uit hoeveel tochten kan er zaterdag gekozen worden?
Dat hangt meestal van het consternatiegehalte af en dat laten we mooi zo gebeuren :lol:
Leon