Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Santiago de Compostela mei 2009 - Forum Wereldfietser

Santiago de Compostela mei 2009

Ik, man van 59, ben van plan om ergens halverwege mei 2009 van Haarlem naar Santiago de Compostela te fietsen (St. Jakobsroute van Clemens Sweerman).
Reisduur zal ca. 4 tot 5 weken zijn (=gem. ca. 80 km/dag). Overnachten zo veel mogelijk op campings.
Hoewel ik het liefst mijn eigen tempo fiets en vrij wil zijn (solo fietser) vind ik het leuk om (als het toevallig zo uitkomt) af en toe een stuk met een medefiets(st)er samen te fietsen of af te spreken op een bepaalde camping.
Mocht er iemand zijn die in dezelfde periode deze route volgt en het leuk vindt om de etappes (geheel vrijblijvend) een beetje op elkaar af te stemmen, dan hoor ik het graag.

Jürg Ellenberger

Hoi Jurg,

Ik heb helaas geen tijd om eff naar santiago te fietsen, maar je instelling spreekt me wel aan.

Dus als je toch om het hoek woont, heb je zin om af en toe een rondje Haarlemmermeer te fietsen als onderdeel van je voorbereiding. En als het gezelijk blijkt te zijn, dan staat een rondje ijsselmeer ook op mijn agenda deze winter.

Ik hou van mijn eigen tempo fietsen en ben een soloist, maar mis wel gezelijkheid 's avonds als ik aan het reisen ben.

Ik ben man, 33 en fiets graag door de weeks(lang leven de ploegendienst).

groetjes

shane

Hoi Shane,

Door de weeks heb ik helaas geen tijd om te fietsen en in de weekends fiets ik samen met mijn vrouw.
Maar alsnog bedankt voor je aanbod.

Groetjes,

Jürg
Dag Jurg,
In 2007 heb ik diezelfde tocht gedaan (een feest) In 2009 wilde ik eigenlijk via midden Frankrijk ('Langs oude wegen') naar de Pyreneen en dan via St Jacobs route terug. Valt er iets te combineren? Mei/juni 90 km per dag, tentje of B&B, af en toe een dagje relaxen. Laat maar horen als het wat lijkt. :D
Gr Dik