Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nederlanders zwaargewond na roof - Forum Wereldfietser

Nederlanders zwaargewond na roof

105 Teletekst za 23 aug
***************************************
Nederlanders zwaargewond na roof

***************************************
` Bij Rome is een Nederlands echtpaar
bij een overval zwaargewond geraakt.Ze
waren op fietsvakantie.Bij Rome waren
ze zo moe dat ze besloten wild te
kamperen in Ponte Galeria,een plaatsje
vlakbij vliegveld Fiumicino.

De slachtoffers werden in hun tent
overvallen,waarbij de daders 1500 euro
hebben buitgemaakt.De 52-jarige vrouw
werd verkracht en geslagen.Ook haar man
werd in elkaar geslagen.Beiden werden
zwaargewond in een ziekenhuis in Rome
opgenomen.

De Italiaanse politie is op zoek naar
de daders.De slachtoffers maakten op de
fiets een tocht door Europa.
***************************************

Beroofde Nederlanders komen onder Algemene Bestemmingen....
Terwijl Dooie Belgen direct onder Kletspraat worden gezet... (zie topic
Belg verongelukt op Alpe d'Huez ).

Euhm... zou het dan toch waar zijn wat ik van dat 'racisme' zei :?




























;-)

je kletst maar door hoor... ;)

Grappig zeg, al die witregels en dan die smiley.
Je hebt gelijk hoor....

Ongelofelijk misplaatste discussie ontstaat hier (weer).

peter de rijk schreef:Grappig zeg, al die witregels en dan die smiley.
Je hebt gelijk hoor....
wel ik bedoelde eigenlijk dat die opmerking van p.d.r. in de kletspraat thuis hoorde.... en niet dit topic hoorde te vervuilen, immers een persoonlijk drama.

@ Marjan
Hand in eigen boezem: mijn smiley was wat ongelukkig gekozen, had iets als :twisted: moeten zijn.....
Mijn excuus.

PS: ik vind het nog steeds geen kletspraat topic en met respect voor het drama toch iets waar we allemaal alert op moeten blijven, over hun keuze om daar te kamperen wil ik (achteraf immers...) geen waarde over uitspreken, iedereen maakt deze keuzes zelf.

andre@home schreef:
PS: ik vind het nog steeds geen kletspraat topic en met respect voor het drama toch iets waar we allemaal alert op moeten blijven, over hun keuze om daar te kamperen wil ik (achteraf immers...) geen waarde over uitspreken, iedereen maakt deze keuzes zelf.
Helemaal met je eens!

andre@home schreef:
peter de rijk schreef:Grappig zeg, al die witregels en dan die smiley.
Je hebt gelijk hoor....
wel ik bedoelde eigenlijk dat die opmerking van p.d.r. in de kletspraat thuis hoorde.... en niet dit topic hoorde te vervuilen, immers een persoonlijk drama.
Ik denk niet dat je mij bedoelt, ik maakte namelijk juist bezwaar tegen de opmerking en alle witregels en smiley van meneer of mevrouw jansenius, maar omdat mijn reactie een minuut later onder de jouwe kwam te staan, leek het alsof ik op jou reageerde.

@ pdr: ik ga het hier niet uitspellen....

andre@home schreef:@ pdr: ik ga het hier niet uitspellen....
Lees het nog eens na, ik stelde gelijktijdig exact hetzelfde als jij met je opmerking "je kletst maar door hoor"!
Hoe kun je mij dat dan verwijten???
Het nieuws was zojuist op het NOS journaal. De roofoverval in de buurt van Rome is verschrikkelijk nieuws. Tijdens mijn fietsvakantie in 1997 stond ik op een camping vlakbij Napels. Ik ben toen samen met een Nederlands echtpaar met hun auto naar Napels gereden. In Napels vond er een overval plaats, terwijl we even stilstonden voor een kruising. De Nederlandse vrouw, zittende op de achterbank, werd toen van veel geld (hoofdzakelijk doorreisgeld) beroofd. Met verbazing vernam ik destijds op het politiebureau de geldsom die was gestolen. Na aangifte werden we door de politie naar de autoweg geëscorteerd. Ik neem liever twee bankpassen mee, dan zoveel geld. Italië is een mooi land om te fietsen, maar het is niet overal veilig.

voor de zekerheid: mijn ergernis tav de topic kaap betreft jansenius niet pdr (zoals ik hem noemde). Mijn reactie zou anders uitgelegd kunnen worden, terug on-topic, want dit leidt alleen maar af, dus in het klein....bij deze dan wel even vastgelegd

Oei oei oei... ik had niet gedacht dat er hier met zoveel ernst van het topic ging blijven afgeweken worden...Ik dacht dat stand-upcomedians gewoonlijk toch méér moeite moesten doen om de aandacht te krijgen 8) :wink: , maar goed.

On topic dan.
Dit is nu net één van de redenen waarom ik eigenlijk zeer zelden wild kampeer : als je het niet 100% onopgemerkt kan doen, ben je een perfect doelwit voor dergelijke 'ongelukken'.

Mij maak je niet wijs dat je tussen Rome en zijn luchthaven geen B&B, hotelletje of welke andere reguliere overnachtingsmogelijkheid kunt vinden ! Als je daar 'wild' wil gaan kamperen, tja...
Zoiets riskeer je niet meer of minder in een ander land hoor, dit is zeker niet typisch Italiaans !

jansenius schreef:Oei oei oei... ik had niet gedacht dat er hier met zoveel ernst van het topic ging blijven afgeweken worden...Ik dacht dat stand-upcomedians gewoonlijk toch méér moeite moesten doen om de aandacht te krijgen 8) :wink: , maar goed...........

On topic dan.....!
Zo cool vonden de meesten de eerst opmerking bovenaan niet.... aansluitend op het teletext bericht zonder waardeoordeel.
Was liever meteen on-topic gegaan....
PS: Verder no hard feelings of zo.

no problem, ik ben ondertussen on topic.
maar wat vind jij er nu zelf van want dat heb ik nog niet mogen lezen.

een persoonlijk drama; dat ik zelf andere keuzes gemaakt zou hebben, daar hebben zij niets aan.... en zo gaat het altijd in het leven, ieder maakt zijn keuzes. De een is daar wat handiger in dan de andere, maar sommigen hebben ook altijd geluk....

Onderwerp komt dubbel voor.

Hier verder... http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... highlight=