Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Koga, VSF en Santos in de uitverkoop - Forum Wereldfietser

Koga, VSF en Santos in de uitverkoop

Wat is jouw favoriete fietsenmerk

Peiling eindigde op do 02 okt, 2008 08:39

Snel
7%
5
Santos
22%
15
Van Herwerden
4%
3
Koga Miyata / Signature
28%
19
Avaghon
9%
6
Vittorio
4%
3
Giant
3%
2
idworx
13%
9
Van Nicholas
3%
2
VSF fahrradmanufaktur
6%
4

Nou dan geef ik maar de aftrap. Het was afgelopen zondag overigens een goede ledenvergadering.

Je kunt een fiets kopen op basis van beschikbaarheid of op basis van jouw wensen.
Kies je op basis van beschikbaarheid, dan hebben wij diverse Koga's, VSF-fen en een Santos in de uitverkoop. Er komen nieuwe modellen aan en dat is de reden dat ze weggaan. Maar kijk wel of ze aan je wensen voldoen. Oh ja, wij verkopen ze alleen als het jouw framemaat is :lol:

Op onze site staan de modellen.

(Sander is dit goed zo?)

Eric,

je bent nog een keuze vergeten, nl. geen van deze merken.

Groetjes,
Frank

... en je bent Cannondale vergeten!

...en Gudereit

En M-gineering
Eric Schuijt schreef:(Sander is dit goed zo?)
Jazeker!

Hoe zit het met Red Bull?

Stevens, Diamant, Trenga, Focus, Vortrieb, Velo de Ville, Rotor, en ga zo nog maar ff door... :lol:

Trek ?

Jongens en Quirien ik had inderdaad -bijna- al die merken. Maar bij een poll kun je maar maximaal 10 opties inzetten. Dus vervolgens ben ik gaan schrappen en heb gekeken naar de merken die een goede naamsbekendheid hebben en merken die ik goed ken.

Dus niets ten nadele van de andere merken, maar ergens moet ik een keuze maken:-)

Eric Schuijt schreef:Jongens en Quirien ik had inderdaad -bijna- al die merken. Maar bij een poll kun je maar maximaal 10 opties inzetten. Dus vervolgens ben ik gaan schrappen en heb gekeken naar de merken die een goede naamsbekendheid hebben en merken die ik goed ken.

Dus niets ten nadele van de andere merken, maar ergens moet ik een keuze maken:-)
Prima, maar velen kunnen de poll zo nog steeds niet invullen, er is namelijk geen keuze voor "overige merken".
jim

Ja lekker belangrijk. Dan maar niet stemmen.

jimvdberg schreef:
Eric Schuijt schreef:Jongens en Quirien ik had inderdaad -bijna- al die merken. Maar bij een poll kun je maar maximaal 10 opties inzetten. Dus vervolgens ben ik gaan schrappen en heb gekeken naar de merken die een goede naamsbekendheid hebben en merken die ik goed ken.
Dus niets ten nadele van de andere merken, maar ergens moet ik een keuze maken:-)
Prima, maar velen kunnen de poll zo nog steeds niet invullen, er is namelijk geen keuze voor "overige merken".
jim
En dat is heel uitgekookt van Erik, want zo blijven er maar nieuwe reacties komen.
Leon

Leon schreef:
jimvdberg schreef:
Eric Schuijt schreef:Jongens en Quirien ik had inderdaad -bijna- al die merken. Maar bij een poll kun je maar maximaal 10 opties inzetten. Dus vervolgens ben ik gaan schrappen en heb gekeken naar de merken die een goede naamsbekendheid hebben en merken die ik goed ken.
Dus niets ten nadele van de andere merken, maar ergens moet ik een keuze maken:-)
Prima, maar velen kunnen de poll zo nog steeds niet invullen, er is namelijk geen keuze voor "overige merken".
jim
En dat is heel uitgekookt van Erik, want zo blijven er maar nieuwe reacties komen.
Leon
Dat lijkt mij wat spijkers op laag water zoeken (overgekookt ipv uitgekookt :lol: ), want ook als er "overige merken" had gestaan, zouden er reacties geweest zijn om uit te leggen welk ander merk, en dan zou er misschien zelfs nog meer discussie geweest zijn.
Los daarvan vind ik het wel een interessante poll, omdat er ongetwijfeld een redelijk directe link is tussen "favoriete fiets" en "eigen fiets".
Op basis van wat ik hoor over bv. VSF hier op het forum dacht ik dat er veel meer waren, maar de stats zeggen precies iets anders.

Jodelaaahiiitiiiiii

:oops:

Nou ja, ik heb de alpen nog in mijn hoofd, sorry.

Helaas heb ik de ledenvergadering gemist maar ik zie aan het forum dat het wel vruchtbaar was :-)

En mijn favoriete fietsmerk? Dat weet Eric wel :lol: VSF natuurlijk.

Fiets de Wereld,
Whisky

VSF klonk intressant, maar is te klein :(

en giant heeft geen 26 inch uitvoering... oftewel ik ga hard zoeken naar een mooi fietsje :)