Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te Koop: Reflecta Diaprojector met scherm - Forum Wereldfietser

Te Koop: Reflecta Diaprojector met scherm

Te Koop voor 50 euro:
Weinig gebruikte diaprojector Reflecta Diamator AF-MC inclusief projectiescherm.

Diaprojector is geschikt voor Universele, CS en LKM magazijnen.
150 watt lamp, lens 90mm, F2.8.
Aansluiting voor overvloei apparaat.
Aanwijslampje in de afstandsbediening.

Het scherm is al wat ouder maar in goede staat. Breedte 1.20m

Afbeelding

He Henk, dat is een koopie!!!!!!!!! Je verknalt hiermee de markt. Is het niks voor onze vereniging om dat ding aan te schaffen. Zijn we niet meer afhankelijk of iemand wel of niet naar het weekend komt.

Ga je nog naar Thailand met Bouk?

De club kan altijd kontakt met me opnemen. Neem ik'm wel mee naar de middag in Utrecht.
Hij staat hier nu maar stof te happen dus als ik er iemand anders blij mee kan maken zal het mij niet interesseren of ik de markt verknal of niet.

Ik ga niet met Bauke mee, dit jaar heb ik geen dagen over. Planning is ongeveer maart volgend jaar.

Doe je dat wel na de Op Pad Beurs op 5-6-7 maart?

Henk,

Klinkt niet slecht, een verenigingsprojector. Ik zal het idee inbrengen bij de activiteitencommissie. Hou er wel rekening mee dat Marco en John (en ikzelf) momenteel op het punt staan op vakantie te gaan. Als je tot 8 november kunt wachten, dan krijg je zeker een antwoord. Hopelijk hoor je voor die tijd al wat van ons.

Groeten,
Dennis

Henk,

de activiteitencommissie heeft besloten de projector met scherm van je over te nemen. Zo zijn we altijd verzekerd van een projector/scherm.

Ik neem nog wel contact met je op wanneer ik hem op kom halen (neem ik gelijk Rainbow mee :D ), of dat je hem meeneemt op 8/11.

Groeten,
Freek

Hoi Henk,

Dat is snel geregeld. Organiseer je nu als tegenpresetatie een trektocht in de omgeving van Gorredijk? Over de wegen van de rode dominee Domela Nieuwenhuis, langs de oude Compagnonsvaarten naar het Fochtelooer Veen en terug via Bakkeveen. Natuurcampings zat in die omgeving. Station Heerenveen is bereikbaar met directe treinen van Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Amsterdam, Amersfoort en Zwolle.

Je bent toch ook in Utrecht op 8 november, want welke Werledfietser wil deze dag nou missen? Daarna met z'n allen naar Pizzera!

Is toch mooi zo. Scheelt me weer papiertjes ophangen bij de supermarkt.

Bert, weet je hoe ver Gorredijk hiervandaan is? Zou ik er een 5 daagse tocht van moeten maken. 2 dagen heen, eentje via de Compagnonsvaarten, Olderberkoop en de bossen bij Beetsterzwaag naar de heide en zandvlaktes bij Bakkeveen en Appelscha, daarna weer 2 dagen terug.
Loopt trouwens een bewegwijzerde route langs dus je kunt de route zelf ook wel vinden. Sommige bordjes stonden overigens op een zeer onlogische plaats. Is geloof ik de LF4a maar dat weet Freek beter dan ik. :)

Heb al wel wat ideeen over een tocht hier in de buurt. Tussen alle steden en dorpen in kun je in de Randstad best leuk fietsen.

Admin: bij deze kan dit onderwerp worden afgesloten denk ik. Anders dwaalt Bert steeds verder af en voor je het weet begint hij in kleur ipv zwart/wit te praten.

Verkocht.