Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje

Hallo

Regelmatig fiets ik (vr. 48.) tochten in Nederland. In de zomer met tent. Ook heb ik in Frankrijk en Italië gefietst. Ben nog niet echt een ervaren vakantiefietser. Daarom ben ik op zoek naar mensen die hier wel ervaring in hebben en ook op zoek zijn naar een fietsvakantie maatje om in 2009 een tocht te maken, zowel binnen als buiten Europa. Uiteraard alles in overleg.

Ik zou zeggen, wordt lid.Kom naar een bijeenkomst en laat de mensen zien wie jij bent. Zit er vast wel een fietsmaatje bij. De ervaring is namelijk dat je niet zoveel bereikt met alleen een oproep in het forum.

Eerstvolgend weekend is de huttentrektocht van Jim vannuit Eindhoven.
Voor meer info zie voorpagina bovenaan.
Hallo,

Misschien spreekt je de oproep "Santiago de Compostela 2009" in dit forum in de rubriek "reisgenoten" aan ?

Jürg
namasté schreef:Hallo

Regelmatig fiets ik (vr. 48.) tochten in Nederland. In de zomer met tent. Ook heb ik in Frankrijk en Italië gefietst. Ben nog niet echt een ervaren vakantiefietser. Daarom ben ik op zoek naar mensen die hier wel ervaring in hebben en ook op zoek zijn naar een fietsvakantie maatje om in 2009 een tocht te maken, zowel binnen als buiten Europa. Uiteraard alles in overleg.
Hoi Kijk even bij "fietsen naar Spanje" voor in het forum. Wellicht kunnnen we een groepje vormen dat los vast (net zoals een ieder wil) fietst of overnacht.
Rob (Alime)