Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Help me met mijn onderzoek! - Forum Wereldfietser

Help me met mijn onderzoek!

Goedendag,

Ik ben een student Industrieel Ontwerpen aan de Universiteit Twente. Momenteel ben ik bezig met een onderzoek naar Merkherkenning bij sportfietsen, dus in hoeverre mensen de frames uit elkaar kunnen houden en watvoor invloed dit heeft op bijvoorbeeld het aanschaf van een nieuwe fiets. Met dit onderzoek combineer ik mijn studie met mijn hobby, wat natuurlijk erg leuk is! :)

Waarvoor ik hier post: ik heb jullie hulp nodig! Ik heb een online enquete aangemaakt betreffende mijn onderzoek, jullie zouden me erg veel kunnen helpen door deze in te vullen! Het enquete is te vinden op onderstaand adres:
http://www.esurveyspro.com/Survey.aspx? ... bcedd0bdcc
Ik heb dit enquete ook al op andere forums geplaatst, maar ik heb nog wat input nodig van de tourfietsers... Alvast bedankt voor jullie hulp en prettige tijd toegewenst op dit forum! :)

Groeten,

Balint

Done

Fedor schreef:Done
knap, kreeg jij wel alle plaatjes te zien?

Ik heb ook mijn input gegeven. (Marten: ik zag de plaatjes wel)

Krijgen we ook nog een terugkoppeling van de resultaten?

m-gineering schreef:kreeg jij wel alle plaatjes te zien?
geen probleem

HansvanderVeeke schreef:Ik heb ook mijn input gegeven. (Marten: ik zag de plaatjes wel)

Krijgen we ook nog een terugkoppeling van de resultaten?
The image “http://www.balintvekerdy.eu/2.2.6.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Er van uitgaande dat de keuze voor ( lees tegen ;)) een bepaalde browser een technologische keuze is, lijkt het me niet handig om bij dit soort enquetes een bepaalde groep ( FF2.0) uit te sluiten ;)

Leuke enquete. Met plaatjes.

Eric

Na het invullen van de enquete kreeg ik volgende opmerking:

"You indicated that you ride another type of bicycle than road, mountain, triathlon, cyclocross or touring and with this, you fall outside the scope of this investigation. Thank you for your time!"

Ik heb even terug geklikt, en ik heb echt wel aangeduid dat ik een road-, mountain- en touring bike heb.
Waarom mag ik dan niet meedoen aan het onderzoek ???[/i]

Voor welk merk voer je dit onderzoek uit?

PFff,

Net als Koenie krijg ik, na het investeren van mijn tijd om door het hele onderzoek te klikken, te horen dat ik buiten de onderzoeksgroep val.

Ik denk omdati k heb aangegeven dat ik buiten een tourfiets ook wel eens op een vouwfietsje rondcross....

Nou ja, Brompton is m.i. al heel lang geleden tot de conclusie gekomen dat ze geen brand marketign nodig hebben!

Grtz Astrid

Dan ga ik er maar niet aan beginnen, want ik ben toch vooral te zien op een Gazelle damesfiets met terugtraprem.... En ik heb ook nog een Brompton. Als browser gebruik ik tot slot Firefox, oei oei dat gaat vast fout aflopen.
Het probleem op de huidige markt is dat er door de Nederlandse aanbieders vooral fietsen op de markt worden gezet die bedacht zijn door de marketingafdeling om te lijken alsof ze geschikt zin om serieus mee te fietsen, maar in werkelijkheid ontworpen zijn voor de showroom. Dus: hoe moet een fiets eruit zien om te lijken op een echte vakantiefiets, of op wat mensen denken dat een vakantiefiets is?
Voor wat betreft de herkenbaarheid van mijn eigen mooie fiets, kan ik alleen maar zeggen dat het volstrekt duidelijk is dat zowat niemand in de gaten heeft dat dit een bijzondere fiets is. Dat was precies de bedoeling.
Wim

ik ook:
"You indicated that you ride another type of bicycle than road, mountain, triathlon, cyclocross or touring and with this, you fall outside the scope of this investigation. Thank you for your time!"

Ik had geen moeite met de plaatjes.

Denk wel dat de lui hier niet echt tot de doelgroep horen die een fiets afrekenen op trendy-schap ;)

Maar goed, ik heb zo eerlijk mogelijk geantwoord, al kreeg ook ik de maffe boodschap na afloop.

Nou lekker dan...

"You indicated that you ride another type of bicycle than road, mountain, triathlon, cyclocross or touring and with this, you fall outside the scope of this investigation. Thank you for your time!"

Al die moeite voor nix... en dat terwijl ik aangegeven heb dat ik een tourfiets rijd... :evil:

**Check onze fietsvakantiesite: http://www.evil.demon.nl**

Als ik het zo lees dan is dat enquête formulier/programmaatje een beetje hyper nerveus..... bij het minste geringste val je buiten de doelgroep....

Idem dito:

You indicated that you ride another type of bicycle than road, mountain, triathlon, cyclocross or touring and with this, you fall outside the scope of this investigation. Thank you for your time!

Eerst lekker alle vragen in laten vullen en dan gewoon wegketsen...

Een singlespeeder valt natuurlijk in de buitencategorie. Zeker vergeten dat iedereen daarmee is opgegroeid.

Jullie hebben toch wel jullie kreditkaartnummer ingevuld anders krijg je een foutmelding

Fien schreef:Jullie hebben toch wel jullie kreditkaartnummer ingevuld anders krijg je een foutmelding
:lol:

Gewoon alles verkeert invullen. :wink:
Ik doe altijd graag mee met enquetes :twisted:
Maar of ze er iets mee zijn.......

Ik heb 'n Giant dus ik val binnen de doelgroep... :)