Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Help me met mijn onderzoek! - Forum Wereldfietser

Help me met mijn onderzoek!

Goedendag,

Ik ben een student Industrieel Ontwerpen aan de Universiteit Twente. Momenteel ben ik bezig met een onderzoek naar Merkherkenning bij sportfietsen, dus in hoeverre mensen de frames uit elkaar kunnen houden en watvoor invloed dit heeft op bijvoorbeeld het aanschaf van een nieuwe fiets. Met dit onderzoek combineer ik mijn studie met mijn hobby, wat natuurlijk erg leuk is! :)

Waarvoor ik hier post: ik heb jullie hulp nodig! Ik heb een online enquete aangemaakt betreffende mijn onderzoek, jullie zouden me erg veel kunnen helpen door deze in te vullen! Het enquete is te vinden op onderstaand adres:
http://www.esurveyspro.com/Survey.aspx? ... bcedd0bdcc
Ik heb dit enquete ook al op andere forums geplaatst, maar ik heb nog wat input nodig van de tourfietsers... Alvast bedankt voor jullie hulp en prettige tijd toegewenst op dit forum! :)

Groeten,

Balint

Done

Fedor schreef:Done
knap, kreeg jij wel alle plaatjes te zien?

Ik heb ook mijn input gegeven. (Marten: ik zag de plaatjes wel)

Krijgen we ook nog een terugkoppeling van de resultaten?

m-gineering schreef:kreeg jij wel alle plaatjes te zien?
geen probleem

HansvanderVeeke schreef:Ik heb ook mijn input gegeven. (Marten: ik zag de plaatjes wel)

Krijgen we ook nog een terugkoppeling van de resultaten?
The image “http://www.balintvekerdy.eu/2.2.6.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Er van uitgaande dat de keuze voor ( lees tegen ;)) een bepaalde browser een technologische keuze is, lijkt het me niet handig om bij dit soort enquetes een bepaalde groep ( FF2.0) uit te sluiten ;)

Leuke enquete. Met plaatjes.

Eric

Na het invullen van de enquete kreeg ik volgende opmerking: