Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Herfstnummer tijdschrift - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Herfstnummer tijdschrift

Tja, niet gewend te lezen hé :oops:

Hier ook ontvangen op de mat, heb al driekwart gelezen!
Petje af voor de makers!!!!!

Ik vind wel de deadline voor het thema voor het volgende nummer (krasse knarren) wat kort; 7 dagen!

Op die leeftijd :lol: Boven de 35 schrijft toch wat stroever :D

Veel reisverslagen, leuke editie!

Maar hoe zat het ook alweer met gebruikersnaam en wachtwoord? Als ik met "wfietser" en het wachtwoord op de wikkel probeer in te loggen krijg ik steevast een foutmelding. Ik snap er nix van.

Het wachtwoord begint met een Hoofdletter en staat in de brief waaraan de acceptgiro is vastgemaakt

Blijkbaar betaal ik met automatische incasso want ik kreeg geen AG.

Maar op het adresetiket staat wel een soort van wachtwoord, beginnend met een hoofdletter. Maar dat werkt dus niet. Nu kan ik de mooie concepten van de nieuwe lay-out niet bekijken.

Het wachtwoord bestaat uit 4 letters, beginnend met een hoofdletter gevolgd door 3 kleine letters (lijkt wel op Raad het plaatje).

jim

Willem, ik heb je 21:26 een pbtje gezonden met de uitslag van het raadseltje. :o

Eric op de Fiets schreef:Er is wel een nieuwe site http://www.tijdschriftwereldfietser.nl/ :idea:
Dit lees ik in de notulen;
Het tijdschrift heeft een eigen website, maar is door tijdsgebrek niet uptodate. Walter Hagedoorn zal gaan helpen bij het opkalefateren.
Voor een beetje "opkalefateren" is het wel een erg mooi resultaat!

ontvangen maar nog in de wikkel, wat heb ik het druk, zat ik maar op de fiets !!!!! : lol: Ik ga (hoop) in het weekend lezen.

Hallo allemaal,

Als er vragen of onduidelijkheden zijn betreffende het tijdschrift, stuur dan even een mailtje naar tijdschrift@wereldfietser.nl met de link naar het draadje op het forum. Dan kan ik meteen duidelijkheid geven. Ik kom lang niet elke dag op dit forum, dus weet niets van al die vragen.

Inmiddels hebben jullie al het tijdschrift ontvangen. De reden van vertraging was vooral dat de envelop met de acceptgiro op de wikkel moest worden geplakt. dat gaat ouderwets met een kwast en potje lijm. Degenen die een machtiging voor inning van de contributie hebben gegeven, hebben alleen een adressticker op de wikkel. Die laatste partij lag al klaar, maar ik heb er de voorkeur aangegeven dat alles tegelijk werd verzonden.

Dan de website. Abbonnement i.p.v. abonnement heb ik gelukkig niet op mijn geweten. Wat er nu te zien is op die plek, is een proefballonnetje. Vandaar dat er amper aandacht is besteed aan de vormgeving. Er wordt gewerkt aan een nieuwe site. De link op de website van de vereniging verwijst ook helemaal niet naar dit proefballonnetje, maar naar de oude site. Grote probleem daar is dat de actualisatie te wensen over laat. Om dat probleem te onderscheppen wordt de nieuwe website gemaakt. De diverse redactieleden kunnen dan op een eigen deel inloggen om hun stukje te actualiseren.



Theo

jimvdberg schreef:Het wachtwoord bestaat uit 4 letters, beginnend met een hoofdletter gevolgd door 3 kleine letters (lijkt wel op Raad het plaatje).

jim
Klopt. Normaal gesproken staat er 'wachtwoord = xxxx', maar om een of andere reden is er nu iets fout gegaan en staat het wachtwoord vooraan, direct gevolgd door het lidnummer.

In het verleden heeft het wachtwoord ook onder het adres gestaan. Tot het een keer helemaal mis ging. Het wachtwoord was toen Ierland en de volautomatische sorteermachine van toen nog TPG heeft een groot aantal tijdschriften naar Ierland gestuurd. Eer die retour waren, hadden we al heel wat telefoontjes en mailtjes gekregen waar of dat tijdschrift nou bleef.

Eric op de Fiets schreef:Er is wel een nieuwe site http://www.tijdschriftwereldfietser.nl/ :idea:
Volgens mij is dit de voor-vorige site ipv de allernieuwste!!
Eric op de Fiets schreef:
Sander Onderstal schreef:...met het nieuwe wachtwoord!
Het wachtwoord gevonden in de brief met de euro-acceptgiro voor de contributie van 15 euro (kan dat wel uit?) Maar wat is mijn gebruikersnaam? :roll:
Om hopelijk aan alle onduidelijkheid een einde te maken: Je moet inloggen links onder op de voorpagina van www.wereldfietser.nl (dus niet op dit forum en niet op de nieuwe site van het tijdschrift). De gebruikersnaam is wfietser.

De voorstellen voor de restyling van het tijdschrift zijn alleen beschikbaar achter het wachtwoord. De directe link is

http://www.wereldfietser.nl/index.php?o ... &Itemid=84

Groeten,
Sander

Marianne schreef:
Eric op de Fiets schreef:Er is wel een nieuwe site http://www.tijdschriftwereldfietser.nl/ :idea:
Volgens mij is dit de voor-vorige site ipv de allernieuwste!!
Dus eerst even verder kijken voordat je met allerlei opmerkingen komt over de layout etc.

Marianne schreef:
Eric op de Fiets schreef:Er is wel een nieuwe site http://www.tijdschriftwereldfietser.nl/ :idea:
Volgens mij is dit de voor-vorige site ipv de allernieuwste!!
Huh? Hoe dan ook, mijn tip zou zijn om oude sites uit de lucht te halen. Verwarring is iets waar een internetter echt een heel grote hekel aan heeft.
Leon

Kunnen fietsers onderweg niet op een mailinglist worden gezet? Heb geen tijdschrift en dus geen wachtwoord. Ben wel nieuwsgierig :?

Groet uit India

Leon schreef:
Marianne schreef:
Eric op de Fiets schreef:Er is wel een nieuwe site http://www.tijdschriftwereldfietser.nl/ :idea:
Volgens mij is dit de voor-vorige site ipv de allernieuwste!!
Huh? Hoe dan ook, mijn tip zou zijn om oude sites uit de lucht te halen. Verwarring is iets waar een internetter echt een heel grote hekel aan heeft.
Leon
Ja, lekker makkelijk, hoef je nooit meer zelf na te denken!

Leon schreef:
Marianne schreef:
Eric op de Fiets schreef:Er is wel een nieuwe site http://www.tijdschriftwereldfietser.nl/ :idea:
Volgens mij is dit de voor-vorige site ipv de allernieuwste!!
Huh? Hoe dan ook, mijn tip zou zijn om oude sites uit de lucht te halen. Verwarring is iets waar een internetter echt een heel grote hekel aan heeft.
Leon
Waar toveren jullie al die sites vandaan. Er is gewoon één site; die, zoals eerder gemeld, tekort schiet in actualisering.

En dat andere gevalletje waar iedereen steeds op kijkt, dat is niet meer dan een probeerseltje in een oude joomla versie; maar er staat amper wat op; ik geloof maar drie pagina's.

De nieuwe website wordt aan gewerkt, maar cahter de schermen. Zogauw die klaar is, gaat al het andere van het www af.

Theo Jorna schreef:
Leon schreef:
Marianne schreef: Volgens mij is dit de voor-vorige site ipv de allernieuwste!!
Huh? Hoe dan ook, mijn tip zou zijn om oude sites uit de lucht te halen. Verwarring is iets waar een internetter echt een heel grote hekel aan heeft.
Leon
Waar toveren jullie al die sites vandaan. Er is gewoon één site; die, zoals eerder gemeld, tekort schiet in actualisering.

En dat andere gevalletje waar iedereen steeds op kijkt, dat is niet meer dan een probeerseltje in een oude joomla versie; maar er staat amper wat op; ik geloof maar drie pagina's.

De nieuwe website wordt aan gewerkt, maar cahter de schermen. Zogauw die klaar is, gaat al het andere van het www af.
Leuk zo'n Droste effect, zouden we vaker moeten doen.
(sorry ik ben melig)