Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Portugal, het binnenland. - Forum Wereldfietser

Portugal, het binnenland.

We zijn net terug van een fietstocht door Portugal, van Faro naar Porto. Zeker in het zuiden is het prima te fietsen. Mooie rustige weggetjes waar je je even alleen waant met je fiets. In het noorden, vanaf de Serra de Estrela, wordt het een stuk drukker op de weg maar nog steeds goed te doen. Bij deze een paar plaatjes.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier staan er nog een paar.

Veel plezier.
Hoi D&M,

Ziet er schitterend uit!
Aparte combi, die "antieke" tassen met nieuwe fietsen!

John.
Mooi fietslandschap dat binnenland van Portugal!

Prettig land ook overigens en heerlijke koffie!

@John: jezus wat een lekker lijf! ;)
Dat zijn inderdaad mooie plaatjes. Krijg meteen zin om ook naar het zuiden af te dalen. :D
Leuk om jullie of de Torre te zien ik heb hem in sept. gelopen en dacht wat zou dit leuk zijn om te fietsen :)
johntelleman schreef: Aparte combi, die "antieke" tassen met nieuwe fietsen!
John.
18 jaar oud and counting! (ook al worden ze wat dun, de tassen natuurlijk). De fietsen rijden super.
fietsjunks schreef: Prettig land ook overigens en heerlijke koffie!
Koffie is een ware religie in Portugal. Ze leven erop. Ik hou meer van de zoete broodjes. :)
Jan Wierenga schreef:Dat zijn inderdaad mooie plaatjes. Krijg meteen zin om ook naar het zuiden af te dalen. :D
Altijd leuk als foto's mensen inspireren voor een vakantie.
Shane schreef:Leuk om jullie of de Torre te zien ik heb hem in sept. gelopen en dacht wat zou dit leuk zijn om te fietsen :)
Lijkt ons ook zeker een mooi wandelgebied. Wij gingen nu op 1700 m de mist in en zijn daar de rest van de dag niet meer uitgekomen en hebben helaas niet heel veel kunnen zien.
Ik kan haast niet wachten op die Film die komen gaat, Dennis en Marijkcke 8)

Hou het ook in de gaten op :
http://www.vimeo.com/groups/wereldfietser