Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietserwijk - Forum Wereldfietser

Wereldfietserwijk

Onderstaand bericht op nupuntnl brengt mij op fantastische ideeën. Uiteraard alleen voor leden :wink:

Gemeenten willen huurders selecteren op leefstijl
DEN HAAG - Gemeenten willen wettelijke mogelijkheden hebben om huurders te selecteren op leefstijl. De Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) heeft hiervoor deze week gepleit.
Op een aantal plaatsen in Nederland is geëxperimenteerd met de nieuwe manier van woningtoewijzing, en volgens de VNG blijkt de leefbaarheid in wijken erdoor aanzienlijk te verbeteren.
Het is de bedoeling dat mensen met vergelijkbare manieren van leven bij elkaar in de buurt gaan wonen. Volgens de VNG blijken bewoners dan meer begrip voor elkaar te hebben en voelen ze zich meer betrokken bij elkaar.


Het moet niet gekker worden :roll:
Een woonwijk met alleen vakantiefietsers?
Het vinden van gespreksonderwerpen is in elk geval geen probleem.
We kunnen in elk geval gezamenlijk het probleem van wijnvervoer op de fiets oplossen.
:idea: En in die wijk zal dit bejaardenhuis staan.
Een wijk voor wereldfietsers lijkt me niet zo'n goed idee, wanneer ze constant van huis zijn hoe moet dat dan de verpaupering tegen gaan :)

En wijn hoor je niet te vervoeren, dat hoor je op te drinken :D
Ik heb nog een kruising camping/vuilnisbelt in de aanbieding.
Er zijn onlangs ook wat WF-ers, al dan niet geregistreerd, gesignaleerd.
Misschien heeft Den haag zoiets beoogt, al zal het een doorn in het oog zijn van de gemeentes.
* Vast goedkoper dan het bejaardenhuis van Bert.
* Geen angst voor verpaupering. Is er al.

Betty, van wie het altijd gekker mag
JAAAA.... en dan Eric Schuijt als buurtsuper. :lol:
50er schreef:JAAAA.... en dan Eric Schuijt als buurtsuper. :lol:
Geef mij maar Marco de Wit. :wink:
MiaV schreef:
50er schreef:JAAAA.... en dan Eric Schuijt als buurtsuper. :lol:
Geef mij maar Marco de Wit. :wink:
Mogen Snel, Vittorio, Recycle, Van Herwerden en Mees Fietsplezier ook? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Een beetje concurentie is altijd mooi.