Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Offroad trektocht 2009 - Forum Wereldfietser

Offroad trektocht 2009

De eerste berichten druipen al weer binnen. Voorlopige planning: 26-28 Juni. Nog niet met activiteitencommissie besproken. Inge, past dit in de kalender?

Route: Arnhem - Amersfoort?
Marc Dirkx schreef:De eerste berichten druipen al weer binnen. Voorlopige planning: 26-28 Juni. Nog niet met activiteitencommissie besproken. Inge, past dit in de kalender?

Route: Arnhem - Amersfoort?
Waarom moeten begin en eindpunt altijd zo'n eind uit elkaar liggen?

/Marten (treinhater ;))
Staat genoteerd!
De 2009 versie wil ik absoluut niet missen!

@Marten: GPS mee - kan je hetzelfde route terugfietsen (wat off-road toch als een nieuwe route voelt) naar Amersfoort!
MMM misschien dat ik dat off road weekend ook maar in mijn agenda zet. Die wegen in Marokko bevielen me wel. Gaan er ook meiden mee? Spinnetje, Marianne, Chantal, Marloes en alle andere meiden die ik vergeet, gaan jullie ook mee? 8)

Ook ik sta op het punt om weer een tocht te organiseren (met Marianne en Wouter?) en ben erg benieuwd naar de WF planning omdat ik daar niet door heen wil fietsen, Inge.
jaaaaaaaaaaaaaaah!
ik ga mee!
Helaas kan ik dit waanzing mooie weekend niet meemaken.
Voorgaande editie`s waren zeer geslaagd.

Jammer voor mij, veel plezier die wel gaan.

groetjes Peter

ps,weekendje eerder of later misschien?
Ja, leuk! Ik ga mee!
Hoi Marc,

Afgelopen editie was erg goed. Lekker ongeveerd van de heuvels afstuiteren. En de groep was ook erg okay.

Maarre, dit maal ik ga niet mee. Veel plezier met de voorbereiding en de tocht zelf!

mvg Willem
JAAAA, joepie-a-jee, ik doe ook mee, heb afgelopen editie erg genoten!

Suzanne
De volgende activiteiten zijn al gepland dus je off road tocht is zeer welkom. Dit jaar wil ik het niet missen en zal alvast gaan oefenen, handigheid is niet te koop :oops: . Ik zet het op de agenda

Inge

Datum Wat
25-jan winter trektocht
28-feb Fiets en wandelbeurs
25-apr fiets en reparatie cursus
12-apr Paastocht
30-apr koninginne tocht
2-mrt fiets en reparatie cursus
2-mei fiets reparatie cursus
9-mei voorjaarsweekend
16-mei fiets reparatie cursus
20-mei Hemelvaart tocht
30-mei fiets reparatie cursus
6-jun Buitenland trektocht
Helaas, ik ben er niet. Het zou een mooie kans zijn geweest samen met mijn dochter te komen, die off road inmiddels het enige fietsen vindt dat niet totaal oncool is...
Wim
Froggy schreef:
@Marten: GPS mee - kan je hetzelfde route terugfietsen (wat off-road toch als een nieuwe route voelt) naar Amersfoort!
Krijg al nauwelijks drie dagen vrij van de baas, laat staan 6!
Wim schreef:Helaas, ik ben er niet. Het zou een mooie kans zijn geweest samen met mijn dochter te komen, die off road inmiddels het enige fietsen vindt dat niet totaal oncool is...
Wim
Zonder pa is toch ook Kewl :D
Ze was zelf angstig koel toen ze op haar tiende in Zwitserland hoog op een rotspaadje langs een ravijn van me weg reed met achteraf de vraag waarom ik haar niet kon bijhouden. Maar alleen, nee dat zou ze toch te eng vinden (ze is nu 13).
Wim
En als wij nu goed op haar passen?
Ze is allergisch voor oppassers.
Wim
Wim schreef:Ze is allergisch voor oppassers.
Wim
Doen we het toch stiekem :wink:
Dat klinkt al weer veel beter. We zullen zien, ik zou het leuk vinden als ze het leuk zou vinden. Ze zou vast en zeker prima kunnen meekomen. Voorlopig zit ze even met een geblesseerde knie en is ze net geen zaalhockey kampioen van noord Nederland geworden.
Wim
'No way back' geloof ik. Geweldig al die reacties.

Voorlopige route: Arnhem - Veluwe - Gelderse Vallei - Amersfoort
Datum: 26-28 juni 2009
Verzamelen: station Arnhem vrijdagmiddag 15:00 uur
Aankomst: station Amersfoort zondagmiddag 15:00 uur
Afstand: ongeveer 150 km (vrijdag 30 km, zaterdag 70 km, zondag 50 km)
Overnachten: op campings
Kosten: alle kosten zoals kamperen, drinken/eten zijn voor eigen rekening
Maximum aantal deelnemers: 15

--> Aanmelden en meer info: marcdirkx@hotmail.com (ook graag de mensen die via dit forum hebben gereageerd)
En een hoop vrouwen mee dit keer! :wink: