Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Voor nop:Ortlieb Bike Packer en Front Packer Classic uit '89 - Forum Wereldfietser

Voor nop:Ortlieb Bike Packer en Front Packer Classic uit '89

Mijn rode Ortlieb voor-en achtertassen zijn al oud en smerig, maar nog wel goed. In 1989 uit Duitsland gehaald toen -bijna- niemand Ortlieb kende.

Gewoon voor nop op te halen in de winkel. Maar alleen voor iemand die niet veel geld heeft. Dus als je onder de 18 bent. Kom ze zelf ophalen. Niet bellen, geen mailtjes, geen garantie. Wel legitimatie mee i.v.m. leeftijd.

Oh ja, een stadspas mag ook, dan is de leeftijd niet belangrijk.

(en ja, je hebt ook jonge mensen van onder de 18 die veel geld hebben, en ook mensen met een stadspas die veel bijverdienen, maar je moet toch iets bedenken :lol: )

Als ze weg zijn, zet ik dat op deze site.
Wat is een stadspas? Is dat een Ooievaarspas of een Rotterdampas?

jim
Een stadspas krijg je in Amsterdam als je bijvoorbeeld een bijstanduitkering hebt. Hiermee kun je toch naar bijvoorbeeld culturele voorstellingen en krijg je korting op van alles en nog wat. Misschien hetzelfde als een Rotterdampas?
In Groningen heet het stadjerspas, maar kan iemand als ik er ook een kopen.
Wim
Maar niet voor 5 euro...
Hoi Govert. Dat klopt, en dat is maar goed ook.
Wim
Leuk initiatief. Kan de fietsende bijstandsgerechtige folders of krant rondbrengen, misschien wel koerieren. En wie weet vindtie fietsen zo leuk dattie een beroemde wereldfietser wordt. En op zijn latere website meld
"Het is begonnen met die tassen van Eric Schuijt" :P
Als ze nog steeds in de wegliggen.. :roll: dan wil deze "arme" student ze best even ophalen. ;)

Groeten,
Mark

(ik ben al lang geen 18 meer en heb ook geen stadspas...)
Ze zijn weg.
Eric, super bedankt! Ik ben echt heel blij mee! :D
Hier een paar foto's: http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 434#p86434