Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kerstgroeten voor WF'ers - Forum Wereldfietser

Kerstgroeten voor WF'ers

Afbeelding
Afbeelding
Wegens geringere ervaring met het plaatsen van kaarten c.q. foto's dan maar op deze wijze:
gezonde kerstdagen(niet teveel vlees!) en een gezond nieuwjaar met plezierig fietsen.
Iedereen de beste wensen!
Een hele prettige kerst en jaarwisseling ,(bij ons wordt het tent /kampvuur ergens in de Achterhoek), met veel fijne fietskilometers in 2010 !

Ben & Ingrid
[img
Beste wereldfietsers, vanuit een zonnig en warm San Pedro de Atacama (Chili):

Afbeelding

Sonya en Aaldrik :D (PS foto niet in de sneeuw, maar op de Salar de Uyuni)
allemaal hele fijne kerstdagen
gr marcel
Hallo,

Vanuit Amstelveen wens ik alle leden van dit forum prettige Kerstdagen, een gezond en gelukkig 2010.

Groetjes, Frank.
Iedereen een fijne kerst en gelukkig nieujaar gewenst vannuit een zeer nat Tafraoute.

Nadat we 2 dagen geleden van de pistes zijn gespoeld en naarde bewoonde wereld zijn gevlucht en een hotel ziet het er volgens de weerberichten ernaaruit dat we morgen verder kunnen 8)

Douwe en Blanche
Heej Blanche en Douwe,

Jullie ook een fijne kerst daar! Hier was 'ie vanmorgen heel wit, nu spoelt de regen helaas weer een hoop sneeuw weg... :(

Groetjes,
Elmar & Ellen
Ook goede feestdagen gewenst vanuit een ondergesneeuwd Winschoten :D

(nav een niet werkende tool)

Wie kan mij even uitleggen hoe ik een foto moet plaatsen! :P
Ik krijg de melding dat die de afmetingen niet kan herleiden.


Toch bedankt Ellen

Paul
Zo:

Code: Selecteer alles

[img]http://www.ezfotografie.nl/kyrgistan/_MG_7979.jpg[/img]
Plaats de link waar je foto staat tussen de img tags.
Ook even snel een kerstkaartje gemaakt... ;)


Afbeelding


Nu op weg naar m'n schoonmoeder... :shock:
paul1987 schreef:Ook goede feestdagen gewenst vanuit een ondergesneeuwd Winschoten :D

(nav een niet werkende tool)

Wie kan mij even uitleggen hoe ik een foto moet plaatsen! :P
Ik krijg de melding dat die de afmetingen niet kan herleiden.


Toch bedankt Ellen

Paul
Op het forum van WF mag de langste breedte of lengte van een foto niet groter zijn dan 800 pixels.
Ik verklein de te plaatsen foto op Adobe Photoshop en plaats deze vervolgens in www.mijnalbum.nl . Klik op deze foto voor een vergroting. Kopieer de bestandsnaam die daar in de bovenbalk zit naar Word. Typ img tussen rechte haakjes vóór die bestandsnaam en /img tussen rechte haakjes erachter (alles zonder spatie). Kopieer het geheel naar het in te vullen witte quote-vlak van dit forum. Klaar!
Fijne feestdagen, inmiddels weer vanuit het koude Nederland met een 2e graads verstuikte enkel... :roll:

Maar hier vóélt het tenminste meer Kerst dan de afgelopen dagen in de 30 graden die Buenos Aires heet! 8) :D
Én een gelukkig en fietsvol 2010. @ Blanche en Douwe: wij waren 26 december in Tafroaoute, na drie dagen stromende regen. Dus elkaar op een dagafstand en een paar regenbuien gemist :D
Eerst onze vlucht gemist vanuit Charleroi omdat Brussel dagen vaststond door sneeuw. En toen met 4 dagen vertraging een rondje vanuit Agadir. Niet aan de geplande route toegekomen, maar onder de indruk. Agadir-Tafraoute-Tiznit-Agadir.
fietsvogels schreef:Én een gelukkig en fietsvol 2010. @ Blanche en Douwe: wij waren 26 december in Tafroaoute, na drie dagen stromende regen. Dus elkaar op een dagafstand en een paar regenbuien gemist :D.
Hoi Fietsvogels! Das nou jammer. Op die dag zijn we net weer gaan fietsen. Door een grote grijze wolk over een pas, maar het bleef droog en daarna ging de zon schijnen. Wel hebben we nog mensen getroffen van het forum Marokko per rad in Tafraoute en in Sidi Ifni op 1 januari de twee wereldfietsers (Femke en vriend) waarmee jullie een paar dagen mee op zijn gefietst. :wink:
Gelukkig nieuwjaar!