Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Liefdesleven tijdens Fietsreizen - Forum Wereldfietser

Liefdesleven tijdens Fietsreizen

Hoi Verliefde Wereldfietsers,

Op de voorzijde van de website staat al een tijdje een poll met de vraag:
"Is een fietsreis romantisch of uitputtend? Hoe staat het met het liefdesleven tijdens een fietsreis?"

Er kan op worden geantwoord: slechter, beter, hetzelfde.

"Maar nu komt onherroepelijk de vraag naar boven:

WAAROM??

Waarom beter? Waarom slechter? Waarom hetzelfde?

Wekt fietsen lustgevoelens op of worden ze door het malen op de pedalen juist onderdrukt?
Is je vriend(in) in een fietsbroek een bijna niet te verdargen aanblik of doe je er alles voor om heeeeel dicht in de buurt te komen?
Heb je tijdens het maken van een fietsreis zoveel tijd over dat er ook goede gesprekken gaan plaatsvinden tussen elkaar of is het alleen maar bekvechten?

Kortom: Wie geeft de Wereldfietsers inzicht in het liefdesleven van Fietsreizigers :?:

Ben heeeeeeel benieuwd :!:

:oops: Een verliefde Marco......nog steeds:).......

Ja Marco, je weet de onderwerpen wel te verzinnen!

Persoonlijk denk ik dat het van de omstandigheden afhangt.

Is het vroeg donker terwijl er op je overnachtingsplek niets te doen is?
Dan ben je blij dat je niet alleen ben en dan nog wel met een dame.

Heb je veel passen beklommen in verwegistan, en kampeer je voor de zesde keer in de natuur?
Dan maar even niet, je hebt al moeite genoeg met schoon blijven.

Tja, er zijn zoveel redenen om de eeuwige beweging te bedrijven maar ook om stilletjes te gaan slapen.

Groeten, John.

Hoi John,

Volgens mij ga je nu uit van sex (ook leuk 8) ) maar dat is toch niet het hele liefdesleven?

Groet,
Marco

PS: het idee van de poll kwam van Marco de Wit.....heeft ook de liefde in zijn bol :roll:
Marco Meijerink schreef:
Ben heeeeeeel benieuwd :!:
Wij ook allemaal, Marco. Vertel maar! ;-)

Hoi Marco,

Je beschreef liefdesgevoelens en vriendin in fietsbroek waar je dicht bij wil zijn. Lijkt me toch voor sex of anderzins iets intiems.
Zo'n fietsbroek gevuld met vrouwenbillen doen mij niet snel naar een stoffig museum verlangen.

Marco, ik denk dat je heel wat hebt uit te leggen.

John.

Dames,

welke leuke, aantrekkelijke jonge vrouw biedt zich aan om dit gevoel te (her)kennen? :wink:

Als man alleen op de fiets is het doorgaans zeer slecht gesteld met mijn liefdesleven :(

Dus dames, ik zie de overweldigende reacties wel tegemoet 8)
Dan kunnen we later de resultaten melden in de poll !

Freek

FV schreef:Als man alleen op de fiets is het doorgaans zeer slecht gesteld met mijn liefdesleven :(
Ha!
Het aantal dames dat drie Alpencols op een dag doet is dan ook vrij beperkt Freek :lol:
Ik heb door een relatief gebrek aan conditie - of noem het luiheid of aanpassingsvermogen - dan toch op zijn minst af en toe het voordeel van aangenaam gezelschap :D
Leon

Nou Leon, ze bestaan wel hoor!
Maar soms is het ook gewoon leuk om alleen zo'n molshoop over te rijden.

Enne, heb jij de poll al ingevuld??

Freek

FV schreef:Enne, heb jij de poll al ingevuld??
Tuurlijk, maar wat betekenen die antwoorden?
"Hetzelfde" kan betekenen dat het even saai is als anders, maar ook dat de vonken maar blíjven overslaan :)
"Slechter" kan betekenen dat het fout gaat tijdens vakantie, maar ook dat de stemmer eindelijk eens wat rust wil :D
Laten we het er op houden dat ik nog steeds graag op fietsvakantie ga :wink:
Groetjes, Leon

Ik heb "beter" gestemd op de poll. Volgens mij Lisette ook.
Niet omdat de snelle, strak zittende fietsbroek een stimulans aan ons liefdesleven gaf. Veel delen van onze tocht ging door zware gebieden waar je al je energie nodig had om vooruit te komen. 's Avonds was slapen de meest zinvolle activiteit.
Maar toch, eigenlijk vond ik alles beter. Tijdens dit soort reizen lijkt het maar 2 kanten op te kunnen gaan. Of je relatie knalt uit elkaar of je wordt naar elkaar toe gedreven. Een maandenlange tocht zorgt er in ieder geval voor dat je niet meer om elkaar heen kunt. En dan zie je dingen van elkaar die veel mensen in hun relatie liever niet gezien zouden hebben.

Liefdesleven tijdens een tocht wordt vooral gekenmerkt door het niet meer voor elkaar kunnen verbergen, je een reis alleen maar (goed) kunt maken wanneer je volledig open voor elkaar bent, wanneer de goede en slechte eigenschappen van je geliefde kunt waarderen.
De momenten dat het erop aan komt moet je volledig op elkaar kunnen vertrouwen. Je moet elkaar blindelings vinden, elkaar goed aanvullen.
Het moment dat alles fout gaat (en dat gebeurd!) tijdens een reis moet je er staan. Het gevoel dat je dan met elkaar hebt is schitterend. Een waterval aan problemen die je samen gaat oplossen. Geen gezeur meer, geen conflicten. Samen er tegenaan en doorpakken. Met je kop in de wind elkaar helpen om verder te komen.
En dat is voor mij liefde!

En de seks? ........ ach niet overal is tegenwind en woestijnzand :wink:

Groet,
Marco