Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Goedkope tweepersoonstent - Forum Wereldfietser

Goedkope tweepersoonstent

Aangezien er nogal eens mensen in dit forum om tips vragen wat betreft geschikte en/of goedkope trekkerstenten:
afgelopen weekend zag ik bij Demmenie een aanbieding. De Sirocco van Wild Country wordt aangeboden van 320 voor 199 euro. Geen geld voor een Op Pad-tent van het jaar 1999. Ik heb hem meteen maar gekocht. Het is met zijn 3800 gram overigens geen tent voor grammenjagers, maar daarvoor krijg je wel een zee van ruimte, zowel in de binnentent als onder het luifel.
Heb overigens geen aandelen in Demmenie. Misschien dat er nog iemand baat bij heeft.

Paul.

Leuke tent als je met zijn tweeen fietst en het gewicht kunt verdelen..... Fiets je alleen dan is zou hij mij toch zo'n anderhalve kilo te zwaar zijn....
Niet als je met een bakfiets gaat natuurlijk :wink:

In Eindhoven is bij de K..peermarkt de Cobra 2 van Coleman aardig geprijst.
Dit schijnt een goed tentje te zijn als je alleen reist. 2,4 kg

Ik twijfel over de aanschaf hiervan, ik heb er enkel een recentie op een Engelse site kunnen vinden. (En foto's bij iemands reisverhaal)

Zijn er hier nog mensen die ervaring hebben met deze trekkerstent voor één persoon?




Roald

Dick Schuurman schreef:Leuke tent als je met zijn tweeen fietst en het gewicht kunt verdelen..... Fiets je alleen dan is zou hij mij toch zo'n anderhalve kilo te zwaar zijn....
Niet als je met een bakfiets gaat natuurlijk :wink:
Helemaal mee eens, hoewel ... alles is relatief. In de tijd van Gerard Monnink ("Met fiets en tent naar de Orient") zou de Sirocco natuurlijk een superlicht sheltertje geweest zijn. Het is maar hoe je het bekijkt. Verder neem ik geen pantoffels, boeken of anderzins mee. En als je ook het keukengerei thuislaat, kom je qua gewicht nog gunstig uit. Ga je lekker uit eten. Het is maar welke keuzes je maakt!

Paul Kroes.

Sinds een paar dagen heeft Perry Sport "campingknallers". Allerlei kampeerartikelen (van vorig jaar) met 40% korting. Hier hebben wij een tent gekocht; een Wildebeast Manyoli III. Normaal 199,95. Met nog extra korting hebben wij hier slechts 107,99 voor betaald. Ze hadden ook nog andere Wildebeast tenten in de aanbieding. Ik weet zo niet meer welke precies, maar wel dat ze aantrekkelijk geprijst waren.

Groet,

Robert