Additionally, paste this code immediately after the opening tag: rondje Groningen 12 april - Forum Wereldfietser

rondje Groningen 12 april

Hallo,

Ik doe maar even de aankondiging voor het rondje Groningen. Komende zondag 12 april 2015 wordt er om 10.00 uur gestart met het rondje Groningen!

Zelf ben ik er niet bij, mijn vrienden willen me graag nog even zien voordat ik over een maandje op vakantie ben :)

Paul
Nou ja Paul wat is dat nu: wel het Rondje op het forum "openen" en direct met de mededeling dat je er niet bij zult zijn!!
Straks herken ik je niet meer als ik je ergens tegen het lijf fiets!

Ik ben er wel. En met een beetje mazzel wordt het geen onaardige lentedag.

Cilia
Hoi,
Ik dacht dat we deze maand bij Paul in Hoogeveen zouden gaan fietsen. Niet dus!
Ik ben de afgelopen 12 dagen flink ziek geweest (verkouden, koorts, keelpijn) en zat gisteren voor het eerst weer hijgend op een fiets. Als mijn energie weer voldoende terug is, doe ik zondag ook graag mee, weer lijkt prima te worden. Onder klein voorbehoud dus nog.
Groet, Petra.
Hoi,
Ook ik fiets mee, heerijk een dagje buiten.
Tot morgen.
Annelies
o ja o leuk, fietsen,
tot morgen,
Jos
Ik fiets graag mee!

Tot morgen

Jeroen
Wij wensen jullie een gezellig rondje met veel zon en weinig wind. Helaas moeten wij verstek laten gaan. Zondag is het EK run-bike-run in Limburg en Dirk (onze zoon uit de VS) is over om daar Nederland te vertegenwordigen. Dat mogen wij natuurlijk niet missen.

Groetjes,
Ineke en Ronald
Nee dat mogen jullie niet missen! Klinkt heel leuk Ronald en Ineke. Veel plezier.
Al zou het ook heel leuk zijn als jullie weer een keer een Rondje meefietsen.

En wat het Rondje betreft. Die zon lijkt te gaan lukken maar wel een straf zw windje, s middags aantrekkend naar w5.
Wat vinden jullie van een rondje Norg. Langs de oostkant door het bos, bij Ubbena onder de snelweg door naar de westkant en dan afhankelijk vd zin en de puf en het weer of onderlangs Norg en via Steenbergen, Alteveer....met wind mee naar Groningen. (= ca 75km) Of via het Noorsche Veld ten oosten van Norg langs en dan weer richting Groningen (=ca 65 km).
Of iemand een ander leuk Rondje in gedachten?? Cilia
goed idee Cilia, terug met de wind
Hoe is het de Groningers gegaan vandaag? Zijn er mooie foto's?
Hoi,
Nou, Cilia, dat was weer een heerlijk rondje. Lekker zonnetje, inderdaad zo nu en dan een straf windje, maar heerlijke temperatuur, een lekker kleurtje op mijn gezicht en heerlijk met veel mensen bijgekletst. Nog steeds verkouden en last van mijn keel, maar ik ben blij dat ik er vandaag bij was.
Op naar het volgende rondje, op zondag 10 mei,
Groet, Petra.

PS: Paul, je hebt echt wat gemist! :lol: