Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Mijn Oldtimer Koga Miyata Traveller 1984 - Forum Wereldfietser

Mijn Oldtimer Koga Miyata Traveller 1984

Zo was ie
Afbeelding

en zo is ie
Afbeelding

Afbeelding
Dat is heel mooi, haast mooier dan ooit. Welke maat bandjes passen hierop (Koga was heel erg van het smalle banden geloof)? Heeft deze nog 57 mm remmen of is het al 49 mm?
Goed en mooi gedaan.
geweldig!!!! Is dat nu een mega grote perfect in het frame passende pomp?? wow dat die er al die jaren ook op is blijven zitten, echt super!
(hoop zo dat ik over dertig jaar ook zo iets kan zeggen over mijn nu pas twee jaar oude fiets)
Prachtige smaakvolle fiets. Blijft heel mooi, de klassieke fiets. Hoe rijdt dat nu met bagage?

Een maat 4 Zefal blijft naar mijn ervaring muurvast in een frame >59cm zitten.
Prachtig, ben er zelf nog niet over uit of ik die remgrepen ook weer op mijn Vittorio ga plaatsen of toch voor wat nieuwere grepen kies.
Daarnaast ben ik zelf ook nog op zoek naar een periode correcte voor- en achterdrager uit dit tijdperk, nog tips? Nitto of Velo-Orange is prachtig alleen niet echt goedkoop.
Wim schreef:Dat is heel mooi, haast mooier dan ooit. Welke maat bandjes passen hierop (Koga was heel erg van het smalle banden geloof)? Heeft deze nog 57 mm remmen of is het al 49 mm?
Dit is 49 mm
Georg schreef:Prachtige smaakvolle fiets. Blijft heel mooi, de klassieke fiets. Hoe rijdt dat nu met bagage?
Nog niet met bagage mee gereden, maar mijn broer heeft met een van de 1ste Koga's uit 1976 de Bike Centennial gefietst.

Een maat 4 Zefal blijft naar mijn ervaring muurvast in een frame >59cm zitten.
Klopt: zit onbeweeglijk klem en pompt als de beste.
_Peter_ schreef:Daarnaast ben ik zelf ook nog op zoek naar een periode correcte voor- en achterdrager uit dit tijdperk, nog tips? Nitto of Velo-Orange is prachtig alleen niet echt goedkoop.
Inderdaad. Bij mijn zoektocht zag ik ze langs komen voor 50 to 100 dollar, maar heb er toch nog een voor 22 euro incl. verz.kosten op de kop getikt.

Tip topic:http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... ck#p162072
Vincent had 'm nog
Hier nog wat in detail:
Afbeelding

Slot wast lelijk grijs. Zelf in bruin als contrastkleur gespoten.
Afbeelding

Afbeelding

Toeclips komen via Ebay uit Frankrijk
Afbeelding

6v uniglide.
Afbeelding

Soubitez lampje komt via Ebay uit Frankrijk. Verz.kosten waren meer dan het koplampje.
Afbeelding

Prachtig verchroomd Minoura standaard.
Afbeelding
Mooi (opknap)werk! Maar wat is dat grijs-zwarte stukje verfrommeld metaal(?) onderaan je voorspatbord? Valt een beetje uit de toon... Of zie ik iets zeer authentieks over het hoofd???
wimmo17 schreef:Mooi (opknap)werk! Maar wat is dat grijs-zwarte stukje verfrommeld metaal(?) onderaan je voorspatbord? Valt een beetje uit de toon... Of zie ik iets zeer authentieks over het hoofd???
Hoe je het ook went of keert: het blijft een oude fiets.
Dit spatlapje is daarvan het ultieme kenmerk.