Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaat Iran - Forum Wereldfietser

fietsmaat Iran

Ik zoek een fietsmaat om media augustus 2016 van Rome naar Teheran of Isfahan (Iran) te fietsen.
Ik ben man, 63 jaar en ben per fiets o.a. al naar Rome, Santiago de Compostela, en Berlijn gefietst. Ook heb ik op Bali en Lombok gefietst.
Ik wil overnachten in B&B of tent, al gelang de mogelijkheden en de omstandigheden ter plaatse.
Ik zoek bij voorkeur iemand van ongeveer dezelfde leeftijd en ervaring, zodat onze interesses en tempo maximaal overeenkomen.
Samen fietsen kan over het gehele traject maar ook gedeeltelijk. Het exacte traject kan in goed overleg worden bepaald.
Beste Frans,
Ik las je plan en het viel me op omdat mijn reis (geen fietsvakantie trouwens) naar Iran in het water viel. De Wereldfietser leerde me dat het heel goed fietsen is in Iran en dat maakte dat ik dacht dat ik eigenlijk liever door het land zou fietsen dan me per busje verplaatsen. Om helemaal van Rome naar Iran te fietsen is een tijdvergend project (minimaal 2 maanden tot 3 schat ik), is dit voor jou bespreekbaar? Overigens: ik ben ook 63, ben wel een echte fietser maar heb recentelijk duidelijk minder lange afstanden en internationale fietservaring dan jij. Tijd speelt een rol ivm werk maar eigen bedrijf, dus enige flexibiliteit is er wel.
Benieuwd of je het ondertussen geregeld hebt wellicht.
Ik lees het wel en met fietsgroet,
Hallo ...?
ik heb al een route uitgestippeld van Rome naar Isfahan en ik denk daar circa 2,5 maanden over te doen. Mijn plan is nog niet in beton gegoten, en als ik een goede fietsmaat vind,wil ik het plan wel aanpassen. Hoe lang zou je willen fietsen? En wanneer? En van waar naar waar? Ik zou eerder kunnen beginnen en dat jij op een gegeven moment daar bij aansluit. Er zijn allerlei mogelijkheden; te veel om via dit forum te bespreken. Misschien is het beter via de mail te communiceren. Dat vind ik gemakkelijker. Mijn email adres is franstb1@hotmail.com.
Groet
Frans