Additionally, paste this code immediately after the opening tag: kan op slot door te veel spam - Forum Wereldfietser

kan op slot door te veel spam

kan op slot, als mensen geen respect hebben voor elkaar dan maar op een andere manier.
Met 24" bedoel je 507mm? Er zijn wel 3 bandmaten die vóór 1980 (!) met 24 inch werden aangeduid. Een maat is het niet.

Waarom blijven mensen toch zo in het verre verleden hangen....?
sjefke schreef:Met 24" bedoel je 507mm? Er zijn wel 3 bandmaten die vóór 1980 (!) met 24 inch werden aangeduid. Een maat is het niet.

Waarom blijven mensen toch zo in het verre verleden hangen....?
Kom op man, beetje een azijnpisser. Iedereen weet wat 24" is en het wordt zeker nog wel gebruikt. Alleen als je een nieuwe band er omheen gooit is het van belang ook de velgdiameter te weten.
Emitsos schreef:
sjefke schreef:Met 24" bedoel je 507mm? Er zijn wel 3 bandmaten die vóór 1980 (!) met 24 inch werden aangeduid. Een maat is het niet.

Waarom blijven mensen toch zo in het verre verleden hangen....?
Kom op man, beetje een azijnpisser. Iedereen weet wat 24" is en het wordt zeker nog wel gebruikt. Alleen als je een nieuwe band er omheen gooit is het van belang ook de velgdiameter te weten.
Oh, wat aardig van je! :( Zo maar beginnen te schelden. Als je de velgdiameter niet weet, weet je de maat helemaal niet. 507, 520 of 540mm, nogal een verschillen.
sjefke schreef:
Emitsos schreef:
sjefke schreef:Met 24" bedoel je 507mm? Er zijn wel 3 bandmaten die vóór 1980 (!) met 24 inch werden aangeduid. Een maat is het niet.

Waarom blijven mensen toch zo in het verre verleden hangen....?
Kom op man, beetje een azijnpisser. Iedereen weet wat 24" is en het wordt zeker nog wel gebruikt. Alleen als je een nieuwe band er omheen gooit is het van belang ook de velgdiameter te weten.
Oh, wat aardig van je! :( Zo maar beginnen te schelden. Als je de velgdiameter niet weet, weet je de maat helemaal niet. 507, 520 of 540mm, nogal een verschillen.
Nou nou, echt schelden was het niet hoor :wink: . Voor de meeste mensen is de inch maat wel voldoende om te weten, vandaar
'azijnpisser' lijkt me niet handig want hier getypte tekst heeft geen intonatie...
en "Waarom doet een moderator niks?", vraag ik me af.

ik zie dat dit de rubriek 'te koop/te ruil' is en iemand een prima fiets te koop aanbiedt. er staat ook bij dat er prima banden op zitten. een berichtje over een detail van de wielmaat (hoe belangrijk voor weer iemand anders dan ook) draagt niet bij aan de verkoop en vind ik een onderwerp voor een andere rubriek: Mijn Fiets: Techniek en Onderdelen.
andere mogelijkheid: je kunt de verkoper ook met een pb vragen om de wielmaat niet alleen met een inch-maat aan te geven, toch?

(ik had laatst ook een fiets te koop staan en dan gaat men vragen naar dingen.... als de fiets niet goed is, bied ik die hier niet aan! )

en oh jee oh jee, nou doe ik ook nog mee aan 'vervuilen' van dit draadje :( :wink:
groet! hoogframe