Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Snackweekend Rondje Rotterdam, door Zuid-Holland 31 mei-2jun - Forum Wereldfietser

Snackweekend Rondje Rotterdam, door Zuid-Holland 31 mei-2jun

Inschrijven en betalen kan hier.

Dit jaar doet het Snackweekend Rondje Rotterdam de provincie Zuid-Holland aan. Die hadden we nog niet. We zijn ondertussen aardig ingefietst dus we steken direct stevig van wal. Vrijdag 31 mei verzamelen we om 11:00 uur onder de Euromast om ons richting Goeree-Overflakkee (jazeker, ook Zuid-Holland!) te begeven. Op zaterdag doen we de hele kust tot aan het uiterste noordelijke puntje; hopelijk wordt het heel lekker weer. Zondag rijden we door de polders en de boomkwekerijen van Boskoop, en heb ik voor jullie halverwege nog een spannende verrassing in petto. 

Dat we helemaal naar de verdommenis gaan, dat kun je wel stellen. Diegenen die neigen zich te laten afschrikken, kan ik meegeven dat we de nacht ook in De Hof van Eeden zullen doorbrengen.

Kosten:
Camping ’t Weergors €15,- per persoon
Camping De Hof van Eeden €10,- per persoon
Het Hoeksveer €7,50 incl. fiets (te betalen aan de veerman)

De knooppuntenroutes en gpx-tracks van de dagafstanden komen nog op de site. Bij het verzamelen onder de Euromast deel ik nog kaarten van de dagroutes uit.

De afstanden: 95 km - 95 - 70 km

De organisatie is in handen van Bart O.

Let op!
Deelname is voor eigen risico.  De vereniging is op geen enkele wijze aansprakelijk voor diefstal of schade in geval van ongeval, letsel etc.  aan jezelf of derden. Het advies is zelf te zorgen voor  een goede reis-  en ongevallenverzekering en een aansprakelijkheidsverzekering: www.wereldfietser.nl/veiligheid

Inschrijven en betalen kan hier.
SnackweekendRondjeRotterdmboven.png
SnackweekendRondjeRotterdmonder.png
Snackweekend Rondje Rotterdam, door Zuid-Holland (briljant!), 31 mei-2 juni

Rotterdam Euromast-Camping ’t Weergors, Hellevoetsluis
58, 13, 57, 38, 95, 96, 36, 14, 15, 27, 26, 20, 22, 13 Klaaswaal, 9, 50 Hellegatsplein, 45, 97, 96, 98, 93, 88, 89, 84, 74 Middelharnis Havenhoofd, 73, 65, 64, 21, 22, Zuiddijk 2, Hellevoetsluis

Camping ’t Weergors, Hellevoetsluis-Camping De Hof van Eeden, Hellegatspolder
22, 21, 20, 15, 4, 13, 3, 1, 56, 92, 57 Futureland: afvaart Hoeksveer, 21, 51, 9, 66, 3, 23, 24, over de boulevard van Scheveningen, 39, 40, 41, 97, over de boulevard van Katwijk, 63, 22, over de boulevard van Noordwijk, 61, 43, 86, 6, 78, 44, 15, 16, 17, 18, 94, 22, 13, Haarlemmerstraat van Hillegom, 38, 57, 55, 54, 25, De Hof van Eeden, Hellegatspolder

De Hof van Eeden, Hellegatspolder-Rotterdam Centraal Station
25, 5 Leimuiderbrug, 6, 13, 11, Papenveer, Ter Aar, 85, 9, 89, 72, 91, 90, 16, 22, 43, Nieuwerkerk aan den IJssel, 79, 77, 76, 75 Rotterdam Centraal Station

Ik post de gpx-tracks van de routes en bij het verzamelen onder de Euromast op vrijdag deel ik nog kaarten van de dagroutes uit.

De routes van de gpx-tracks kunnen van de knooppuntenroutes lichtelijk afwijken. Kies in die gevallen altijd voor de meest recreatieve!

De mogelijkheid tot inschrijving verloopt op 21 mei en dan is je inschrijvingsbedrag niet meer restitueerbaar.

Geef in de reacties hieronder door dat je meegaat. Dat is wel zo leuk en zorgt voor des te meer animo!
De inschrijvingen lopen gestaag binnen. Zo heeft zich al de eerste Belg aangemeld, die de Zuid-Hollandse kustlijn wel eens aan een nader onderzoek wil onderwerpen. De stop is nog niet in zicht, maar laat je niet in de war brengen doordat zich hieronder nog geen deelnemers van zich laten horen. Meld je op tijd aan en post in de reacties dat je meegaat!
Oud-deelnemers aan het Snackweekend Rondje Rotterdam weten dat de soep lang niet zo heet gegeten wordt als dat die wordt opgediend. De eerste dag is het heel goed mogelijk om een flink stuk af te snijden. Ik zal er een gps-track voor aanmaken. Aan een fietsdag van een heel schappelijke 75 km kom je dan. Dag twee kan je ook na Katwijk een heel stuk afsnijden, daar maak ik verder geen track voor aan. Het valt dus allemaal erg mee. Meld je aan en post over je deelname in de reacties hieronder, en dan zie ik je de 31ste!
Alternatieveroutevrijdag31mei.png