Additionally, paste this code immediately after the opening tag: reisverzekering - Forum Wereldfietser

reisverzekering

Name: Harry Wagenaar

Email: harry-wanda@wxs.nl

De Elvia globetrotter reisverzekering blijkt nogal populair te zijn onder wereldfietsers. Ik weet ondertussen dat deze maatschappij werkt met tussenpersonen. Weet iemand er een die deze verzekering per dag afsluit? Ik heb nl. nog niet exact het idee hoe lang ik weg zal blijven. Ook voor andere tips houd ik mij aanbevolen.

Name: cor

ISIS schijnt ook wel een goede verzekering te hebben.(kon vroeger via nbbs geloof ik)
--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Name: Anonymous

en ik meen dat isis de kosten rechtstreeks betaald, zo dat je niet zelf hoeft voor te schieten en het in nederland weer moet claimen.
--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Name: Marco Meijerink

Email: limaonbike@hotmail.com

Klopt!!

Marco
--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Name: els

Email: arjanels@hotmail.com


Voor wat precies mogelijk is zou ik elvia zelf bellen. Een poosje terug was de verzekereing tot 1,5 jaar af te sluiten en kreeg je iedere volle maand te veel betaalde premie terug als je eerder terug kwam dan je planning. Ook een goede thuiskomstverzekering, mocht je zo lang weg gaan dat je je normale ziektenkostenverzekering op zegt.
els
--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Name: Marco Meijerink

Email: limaonbike@hotmail.com

De reisverzekering kan per dag worden afgesloten....dwz, je kan de reisverzekering 2 maal verlengen. Na de laatste verlenging moet je terug keren naar NL.
succes,
marco
--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Name: Hilde Hulsman

Email: hs_hulsman@hotmail.com

Ik heb vandaag en ook eerder met Van den Bovenkamp in Driebergen (0343-520741) ervaren dat deze -Roy v.d. bovenkamp himself- zeer meewerkend is wat dit betreft. Andere 'tussenpersonen' c.q. -organisaties zijn The Joho Company, Stille Rijn 8 in Leiden (071-5131357; ook vestiging in A'dam aan de Taksteeg 8, bij Spui). Ik heb met hen voor de afsluiting geen ervaring, maar ik neem aan dat zij hier gezien hun doelstellingen goed in thuis zijn.
--- --- --- --- --- --- --- --- ---