Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [TKG] net voor achter op de fiets(tassen) - Forum Wereldfietser

[TKG] net voor achter op de fiets(tassen)

Wie kan mij helpen, ik ben op zoek naar een net voor achter op de fiets(tassen) om wat losse (natte) spullen in te gooien tijdens de reis. Je maakt het net vast als een spin. Ik heb deze gezien maar kan hem nergens vinden en onze plaatselijke fietsenwinkel weet wat ik bedoel maar kan er niet aan komen. Wie weet waar deze nog wel te koop zijn????
Jolanda

Hoi

Heb zoiets bij een motorzaak gekocht.

Eric, de Vakantiefietser, heeft ze ook!
:D

Hi,

zelf heb ik er een gemaakt van een gearloft voor in je tent, gewoon aan de 4 hoekpunten een stuk elastiek met haakjes, werkt goed en kost weinig.

Bas

Je moet er natuurlijk wel op komen maar als je dus googled op bagagenetje krijg je voldoende suggeseties.
Vooruit dan maar, ook even wat linkjes.
linkje 1
linkje 2 (linkje werkt niet helemaal dus volg: bagage, booster bagage, booster diverse)

Succes, Robbert.

Hoi,
Zo'n helmnetje, zoals ze ook worden genoemd, hebben ze bij vrijwel elke motorzaak. Keuze genoeg in Veenendaal.
Leon
  • Safe Motors BV, Fokkerstr 16, 3905KV Veenendaal
    Moto Fit, Kruisboog 45a, 3905TE Veenendaal
    Van Os Motoren, Nieuwewg 225, 3905LM Veenendaal
    MX Shop Midden Nederland, Bobinestr 50d, 3903KG Veenendaal
    THV Motoren, Wageningseln 20, 3903LA Veenendaal
    Motana, Wageningseln 10, 3903LA Veenendaal

Leon schreef:Hoi,
Zo'n helmnetje, zoals ze ook worden genoemd, hebben ze bij vrijwel elke motorzaak. Keuze genoeg in Veenendaal.
Niet elke zaak heeft ze maar elke "normale" motorzaak heeft ze absoluut. kost een paar euro over het algemeen. Voor de motor gebruik ik ze met veel plezier, blijven ook lang goed.

Lol: ik rij al 35 jaar motor, nooit zo'n ding gekocht. Vorig jaar zo'n netje gekocht voor de bagage achterop m'n fiets!
:D

Bedankt voor alle tips, ik zal eens naar een motorzaak fietsen!

Jolanda